Μαθήματα Ζωγραφικής One Stroke

Asimina's Art
One Stroke Elite Certifying Instructor
& Distributor - Greece

Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Φρούτα - One Stroke


Μήλα και σταφύλια ζωγραφισμένα με την One Stroke τεχνική!
Ζωγραφική πάνω σε επιφάνεια mdf.

Βατόμουρα με την τεχνική One Stroke!
Ζωγραφική πάνω σε ξύλινη επιφάνεια.

Την Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010 το ftiaxto.gr διοργανώνει πάρτυ για τα 3 χρόνια στο χώρο "οδός Κασσάνδρας" στην Ιερά Οδό! Θα φιλοξενήσει διάφορα εργαστήρια τα οποία και θα παρουσιάσουν την δουλειά τους.

Θα είμαι και εγώ εκεί παρέα με την Μάγια !
Ελάτε λοιπόν να δείτε από κοντά την One Stroke τεχνική ,να ρωτήσετε ό,τι θέλετε σχετικά με την τεχνική και τα σεμινάρια και να γνωριστούμε από κοντά!

Σας περιμένουμε!!!
Εύκολα και γρήγορα ζωγράφισα έναν οβάλ καμβά με την τεχνική One Stroke!

13 σχόλια:

  1. Oλα ειναι πανεμορφα!!!!Θα ηθελα και εγω να ζωγραφιζω με αυτη την τεχνικη αλλα ειμαι επαρχια...και παλι συγχαριτηρια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελένη ,καλησπέρα!Αν σε ενδιαφέρει η τεχνική αυτή και καταφέρουμε και βρούμε άλλα 4 άτομα , μπορώ να έρθω και στην πόλη σου κάποιο σκ!το mail μου είναι asimina.art@gmail.com , γράψε μου αν ενδιαφέρε σε για να σου πω λεπτομέρειες!
    Ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή αρχή Μίνα μου! Τα έργα σου είναι καταπληκτικά (όπως πάντα)! Περιμένουμε πως και πως τα μαθήματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφα που είναι όλα!! Πολύ ενδιαφέρουσα φαινεται αυτή η τεχνική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ασημίνα, θα προσπαθήσω να έρθω γιατί μ'ενδιαφέρει να μάθω περισσότερα για την τεχνική σου ! μήπως πρέπει να μας δώσεις καποιον αριθμό ή τιτλο του περιπτέρου σου ??
    ΄
    καλή σου μέρα και φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα κορίτσια, θα βρίσκομαι στον ίδιο πάγκο με τη Μάγια ( WWW.DECOMAGIA.GR ).Θα είναι συνολικά 11 εργαστήρια οπότε σίγουρα θα βρεθούμε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ασημίνα ίσως είναι περιττό να πω οτι είναι καταπληκτικά τα δημιουργήματα σου!!! Στεναχωριέμαι πολύ που δεν θα μπορώ να είμαι κι εγώ την Παρασκευή κοντά σας, και να δω απο κοντά αυτή την καταπληκτική τεχνική, (το δίπλωμα του αυτοκινήτου έπρεπε να το έχω πάρει απο μικρή!!!!!!) τέλος πάντων, ελπίζω οτι κάποια στιγμή ίσως να είσαι εντός της εμβέλειας μου κι εγώ να μπορώ να αφήσω κάπου τα παιδιά και να τα παρακολουθήσω όλα!!!!


    Πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. beautiful:))...I like one strok painting:)))...
    greeting from croatia:))...
    M....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρία Ζ , ευχαριστώ πολύ και πιστεύω οτι κάποια στιγμή θα συναντηθούμε και θα τα πούμε και από κοντά!(πού μένεις?)
    Τα σχόλια μου στο blog σου θα τα αναζητάς μάλλον στο mail σου , γιτί δεν εμφανίζονται...

    Mare, thank you !Kisses from Greece!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ασημίνα μου μόνο θαυμασμό μπορώ να εκφράσω!Και γω δυστυχώς μένω επαρχία (Βέροια) και δεν μπορώ να σας γνωρίσω από κοντά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΗ ΕΠΙΥΧΙΑ ΑΣΗΜΙΝΑ ΜΟΥ!!!
    ΘΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΘΑΥΜΑΣΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή