Μαθήματα Ζωγραφικής One Stroke

Asimina's Art
One Stroke Elite Certifying Instructor
& Distributor - Greece

Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Νέος χώρος!

Τις τελευταίες μέρες απουσιάζω όχι μόνο από το δικό μου blog αλλά και από την αγαπημένη μου blogoτσαρκα στα δικά σας blog!!!

Δεν σας έχω ξεχάσει - πώς θα μπορούσα άλλωστε αφού έχω κάνει νέες γνωριμίες αλλά και φιλίες μέσα από τα blog- αλλά αυτό το διάστημα ετοιμάζω το νέο χώρο που θα φιλοξενήσει τις συναντήσεις της Οne Stroke τεχνική ζωγραφικής.

Στα Σεπόλια , Αμφιαράου 192 , 3 λεπτά από τη στάση του Μετρό , αλλά και με θέσεις πάρκινγκ για όσους επιλέξουν να μετακινηθούν με το αυτοκίνητο , θα είναι το εργαστήριό μας.

Σύντομα θα είναι όλα έτοιμα για να ξεκινήσουμε !

10 σχόλια:

  1. Με το καλό!!! Ίσως σας δω το απόγευμα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αντε καλοστέριωτο!!!
    Με όλη μου την καρδιά,σου εύχομαι να ανταμειφτείς για τους κόπους και τα ρίσκα σου.Οσο για μαθήτρια
    να με υπολογίζεις στα σίγουρα.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα καλυτερα σου ευχομαι!!!καλη αρχη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας!Να σται πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ta kalytera ki apo mena!!! h eukolh prosvash an syndyastei me prosites times tha kanei th diafora!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Ασημίνα!
    Εύχομαι τα καλύτερα για το καινούργιο σου εργαστήρι.
    Η τύχη βοηθά τους τολμηρούς! Και αυτό θα πει προκοπή και εργατικότητα.

    Πέρα από το ψυχρό ιντερνετικό μέσον οι ευχές μου είναι ζεστές και η θετική ενέργεια το διαπερνά...

    Εύχομαι επιτυχία
    Ζαμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλημέρα Ασημίνα, καλή αρχή και καλή επιτυχία.
    Μην ξεχάσεις να μου στείλεις μειλ μόλις ξεκινήσεις γιατί όπως σου έχω ήδη αναφέρει, με ενδιαφέρει να είμαι στα μαθήματα.

    φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. All the best with your new studio. I am sure many will benefit from your teaching.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δέσποινα,Ζαμπία,Pat σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας! Μαρία μου μόλις θα είμαι έτοιμη θα σου στείλω mail να σε ενημερώσω, ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή