Μαθήματα Ζωγραφικής One Stroke

Asimina's Art
One Stroke Elite Certifying Instructor
& Distributor - Greece

Τετάρτη 24 Μαρτίου 2010

Μπαουλάκια decoupage!

μπαουλάκι ξύλινο με 9 χωρίσματα για τσάι ή μπιζού! χρησιμοποίησα χαρτοπετσετα και ριζοχαρτο !
μπαουλάκι ξύλινο με 6 χωρίσματα για τσάι ή μπιζού! χρησιμοποίησα χαρτοπετσετα και ριζοχαρτο !
ξύλινο μπαουλάκι από πάνω έβαλα ριζόχαρτο και το ζωγράφισα όλο από πάνω και κάτω έβαλα μονόχρωμο ριζόχαρτο!
μπαουλάκι ξύλινο με χαρτοπετσέτα και ριζόχαρτο!
ξύλινο μπαουλάκι με 3 χωρίσματα ,χρησιμοποίησα μόνο χαρτοπετσέτα!

10 σχόλια:

  1. Το ένα καλύτερο από το άλλο. Συγχαρητήρια είναι πανέμορφα, αλλά εάν έπρεπε να διαλέξω θα διάλεγα το δεύτερο και το τελευταίο.Ειδικά το τελευταίο πολύ φινετσάτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια! Είναι όλα τέλεια! Μου αρέσει ιδιαίτερα το κόκκινο με τα λουλούδια και το μωβ!
    Η ιδέα να βάζεις τσαι στα κουτάκια μου αρέσει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπεροχα τα μπαουλακια σου!καλο πασχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξαιρετική δουλειά είναι το ένα καλύτερο από το άλλο μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ασημίνα μου σε προσκαλώ στο σπίτι μου για να παραλάβεις το βραβείο που σου αφιερώνω με εκτίμηση και θαυμασμό στη δουλειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γειά σου Ασημίνα! με την σειρά μου και εγώ σε προσκαλώ να περάσεις και από το δικό μου μπλογκ για ένα ακόμη βραβείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάρα πολύ καλή η δουλειά σου!!
    Περιμένουμε καινούργια σου ανάρτηση.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Aπιστευτα όμορφα !!!!τι ωραια πραγματακια φτιαχνεις ,συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Una maravilla de cajas. Maravillosas.
    Besitos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή