Μαθήματα Ζωγραφικής One Stroke

Asimina's Art
One Stroke Elite Certifying Instructor
& Distributor - Greece

Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

BAZAAR Be Younique!!!



Στις 20 Μαρτίου συμμετείχα στην πρώτη μου έκθεση που διοργάνωσε η Gabriella την Be Younique ,σε εναν εξαιρετικό χώρο στα " 8 Δυτικά"!!Ηταν μια καταπληκτική εμπειρία , ευχαριστώ πάρα πολύ όχι μόνο αυτούς που με στήριξαν αλλά και όσους σχολίασαν την δουλειά μου και μου έδωσαν ιδέες για νέες δημιουργίες ! Ευχαριστώ πολύ την Κατερίνα ( με τα σαπουνάκια Μπλουμ Μπλουμ) που στάθηκε δίπλα μου ως πραγματική φίλη !!!




φωτογραφίες από τον πάγκο μου με την μαμά μου να μου συμπαραστέκεται και να με στηρίζει στην πρώτη μου προσπάθεια!( αχ , αυτές οι μαμάδες!!!)












εικόνες απο την έκθεση με τις δημιουργίες των εκθετών που συμμετείχαν !!!

8 σχόλια:

  1. Μπραβο Ασημίνα! Αντε και εις ανώτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια,συγχαρητήρια,συγχαρητήρια!
    Πάντα τέτοια Ασημίνα μου,εκτός απο τη μανούλα σε στηρίζουμε όλες εμείς που σ ακολουθούμε και σε θαυμάζουμε.
    Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια! Η δουλειά σου είναι εξαιρετική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κορίτσια σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!!να σται πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ασημίνα μου συγχαρητήρια η δουλειά σου είναι καταπληκτική!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ασημίνα υπέροχη η δουλειά σου. Συγχαρητήρια και εις ανώτερα. Η σκέψη μας και οι ευχές μας θα σε ακολουθούν σε ότι κάνεις.Μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μίνα μου και εις άλλα με υγεία! Καλά να είμαστε να δημιουργούμε! Πολλά συγχαρητήρια για την καταπληκτική δουλεία που έχεις κάνει. Τα έργα σου είναι όλα ένα και ένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ταξιδεύοντας στις σελίδες του ιστολογίου σου δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω και για τι να σε πρωτοσυγχαρώ! Είσαι μία καλλιτέχνης από τις ολίγες! Συνέχισε την καλή δουλειά και σ'ευχαριστώ που τη μοιράζεσαι μαζί μας! Σου εύχομαι ότι καλύτερο στη ζωή σου και να'σαι πάντα καλά! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή