Μαθήματα Ζωγραφικής One Stroke

Asimina's Art
One Stroke Elite Certifying Instructor
& Distributor - Greece

Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΗΣ ONE STROKE

Οι προετοιμασίες για τις πασχαλινές λαμπάδες και για τα λαμπαδόκουτα που θα τις φιλοξενήσουν έχουν ήδη ξεκινήσει στο εργαστήριο της Οne Stroke τεχνικής!Επίσης κεριά με λείες και μεγάλες επιφάνειες ,ιδανικές για ζωγραφική, σε διάφορα πρωτότυπα σχέδια μπορούν να αποτελέσουν όμορφες και οικονομικές προτάσεις για δώρα.
Στη σελίδα του site http://www.onestroke.gr/?q=node/201 μπορείτε να δείτε όλα τα προιόντα που είναι διαθέσιμα στο εργαστήριο.
Από την επόμενη εβδομάδα έρχονται από Αμερική και νέα χρώματα, ανοιξιάτικα ,ζωντανά

6 σχόλια:

  1. Καλές δουλειές εύχομαι, σίγουρα όλες οι δημιουργίες θα είναι πολύ όμορφες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλές δουλειές κοπέλα μου!έχω μπροστά μου μετακόμιση, βάφτιση και έκθεση και δεν αξιώθηκα να σε πάρω ακόμα!θα τα πούμε κάποια στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλές δουλειές Ασημίνια μου !!!! είμαι σίγουρη ότι θα φτιάξεις τις πιο όμορφες λαμπάδες και όχι μόνο!!!

    φιλια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΣΗΜΙΝΑ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ!!
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ!..
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Due to revolution in the use of cell phones, the telecom sector has also expanded very rapidly.

    Prices in phones drop all the time as technology advances.
    Also, it is important to buy papers that are still sealed specifically if you don't want your fingerprints everywhere over the paper.


    Feel free to visit my weblog - cheats to the sims freeplay

    ΑπάντησηΔιαγραφή